FANDOM

Wenger.jpeg

Amazon POZ 1 Poznań 11 - 5 Dramat Tego ZawodnikaEdytuj

Data spotkania: 06.04.2017 21:30

Pierwsze spotkanie zespołu Dramat Tego Zawodnika w grupie A rundy zasadczniej zakończyło się bolesną porażką 11 do 5. Mimo ofiarnej gry i dramatycznej walki z ograniczeniami własnego ciała zawodnikom DTZ nie udało się wywalczyć ani jednego punktu w starciu ze słynnymi Magazynierami

Do pozytywnych aspektów niesławnego debiutu należy doliczyć fakt, iż bramkarz DTZ prezentował światowy poziom zarówno w defensywie, jak i kreowaniu gry. Ten wpis zakończymy tylko pozytywnym akcentem, jako że napastnik Bartosz "Mocny" Fliegler zdobył aż 4 bramki i znajduje się na szczycie listy strzelców grupy A. Resztę pozwolimy sobie okryć zasłoną milczenia.

Zrzut ekranu 2017-04-07 o 13.13.33.png

Komenatrz specjalistyEdytuj

W meczu tym byliśmy świadkami debiutu drużyny Dramat Tego Zawodnika, która wiosną dołączyła do wielkiej piłkarskiej rodziny Red Box. Ich rywalem w pierwszej potyczce był zespół Amazon POZ1 Poznań. Od samego początku tego pojedynku widać było większe doświadczenie i zgranie tej ekipy. Debiutantowi nie można było odmówić wielkiej ambicji i determinacji, lecz to na drużynę Amazon tego dnia było zdecydowanie za mało. Po pierwszej połowie ligowi wyjadacze z Amazona prowadzili pewnie 5-1. Jednak już w drugiej połowie Dramat spisywał się zdecydowanie lepiej. Spotkanie bardzo się wyrównało, a debiutanci mieli bardzo dużego pecha klika razy uderzając piłką w słupki lub poprzeczkę. Z bardzo dobrej strony w ich barwach pokazał się Bartosz Flieger, który nie dość, że w pierwszej połowie zdobył pierwszą, historyczną bramkę dla Dramatu, to jeszcze w drugiej odsłonie spotkania dorzucił kolejne 3 celne uderzenia. Ostatecznie Amazon wygrał to spotkanie 11-5, odnosząc pierwsze wiosenne, ligowe zwycięstwo. Jeżeli miałbym coś doradzić ekipie Dramat Tego Zawodnika, to jest to zdecydowana poprawa i skoncentrowanie się na grze obronnej. Przynajmniej połowa straconych wczoraj bramek wynikała z fatalnych, niepotrzebnych szkolnych błędów w grze obronnej. Powinno wam przyświecać hasło, przede wszystkim w pierwszej kolejności nie stracić bramki, dopiero w drugiej kolejności myśleć o jej zdobyciu. Tym bardziej, że w kolejnych ligowych spotkaniach, czekają na Was naprawdę bardzo silne, wymagające drużyny.

- Waldemar Pawlak

Bonus: WywiadEdytuj

Wywiad z kapitanem zespołu: https://www.facebook.com/redboxpoznan/videos/727591044090153/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki